Zastosowanie namiotów reklamowych może być ciekawą formą promocji produktu. Większość pewnie skojarzy to z kampaniami reklamowymi dużych przedsiębiorstw, takich jak Coca-Cola, czy Carlsberg.
namioty wystawowe
Najczęściej takie namioty są stawiane na festynach tematycznych (np. festiwal dedykowany smakoszom piwa) lub używane w charakterze parasoli ogrodowych. W wypadku dużych koncernów ma to zasadniczo wzmocnić kojarzenie marki, sprawić by klient miał kontakt wzrokowy z logiem przedsiębiorstwa, i by jednocześnie dobrze je kojarzył - z mile spędzonym czasem, z relaksem i odprężeniem. Ale to nie znaczy, że namioty reklamowe są dobrym sposobem na promocję tylko dla korporacji. Wręcz odwrotnie. Równie dobrze ten trik marketingowy zadziała w wypadku mniejszych firm. Oczywiście dużo zależy od tego, co w zasadzie sprzedajemy, ale bycie widocznym zawsze ma dobry skutek marketingowy. Przecież potencjalni klienci muszą jakoś dowiedzieć się o istnieniu marki, muszą zapoznać się z marką i ją przyswoić. Warto o nie zapominać i warto to wykorzystać. Zwłaszcza, że inwestycja w namiot reklamowy nie jest najdroższą formą reklamy.
namioty wystawowe - tekst jest OK
Dodatkowe informacje znalazłem właśnie tutaj namioty wystawowe - polecam ten artykuł. Zdecydowanie jest warty przeczytania.
Jeśli mowa o namioty wystawowe to wspomnę też o innych źródłach.
Na temat namioty wystawowe to też niezłe info
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz